2e dag - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu 2e dag - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu

2e dag

Door: Arjan

11 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Anaheim

Vanochtend ontbijt gehaald in het hotel. De bekende cornflakes, toast en orange juice. Stelde niet echt veel voor, maar voldoende. Daarna gaan lopen naar Disney’s Adventureland. Te gek!! We waren daar om een uur of 11 en zijn gebleven tot kwart voor 11 ’s avonds.
Een selectie van de attracties:
• The Tower of Terror. Een lift in een soort spookhuis die op hol slaat. De jongens vonden het erg eng. Je wordt afgeschoten en valt weer naar beneden. Superspannend!!
• Playhouse Disney. Een show met een typisch Amerikaanse zangeres en alle Disney-karakters. De jongens genoten.
• Toy Story Midway Mania. Een wachtrij van bijna een uur, maar dan wel vanuit een ronddraaiend karretje een leuk schietsspel. Wel een erg lange rij voor een mooie, maar niet zo’n bijzondere attractie.
• Muholland Madness. Een mooie kleine achtbaan waar Nolan helemaal weg van was. Later op de dag met Nolan nog een keer een half uurtje gewacht om nog een keer te kunnen.
• Een heel erg eng reuzenrad. De bakjes hingen aan een stalen baantje, waardoor je enorm ging schommelen. We kwamen met z’n allen tot de conclusie dat dit eens maar nooit meer was.

En nog veel meer...

Als klap op de vuurpijl de World of Color. Een prachtige water en lasershow waarmee we de dag hebben afgesloten. Daarna sjokkend en uitgeput richting hotel om ons op te maken voor nog één dagje Disney!!

Groeten uit Disneyland