3e dag - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu 3e dag - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu

3e dag

Door: Arjan

12 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Anaheim

Vanochtend ontbijt gehaald bij de ABC Market. Lekker bowls met cornflakes, een grote appel, melk en orange juice. Dit hebben we meegenomen het park in. In het park hebben we eerst een Fastpass gehaald voor de Big Thunder Mountain Railroad. Daarna gaan ontbijten op een bankje bij die achtbaan. Na het ontbijt konden we met de Fastpass direct doorlopen. Best een heftige achtbaan. Duurde behoorlijk lang. Nolan was is zijn element. Hij heeft de hele dag geroepen dat achtbanen zijn lievelingsattracties zijn.
We hebben vandaag meerdere keren een Fastpass voor bepaalde attracties gehaald. Dat scheelt een hoop wachttijd. B.v. voor de Splash Mountain, een erg gave wildwaterbaan. De boomstammen hadden 6 aparte stoeltjes en ik had de pech dat ik in de voorste terechtkwam….. Je raadt het al, drijfnat!!! Wel een erg mooie wildwaterbaan met een enorme duikvlucht. We zijn ook naar Mickey’s Toontown geweest. Daar staan de huizen van de beroemde Disney-karakters.
Nog een greep uit de andere attracties:
• Autopia, waarbij de jongens een heuse auto konden besturen en ook een rijbewijs kregen.
• Haunted Mansion, een spookhuis.
• De Mark Twain Riverboat.
• The Many Adventures of Winnie the Pooh
• Jungle Cruise
• Buzz Lightyear Astro Blasters, met een futuristisch schietding punten verzamelen van een draaiend bakje. Erg leuk!!
Tussendoor lekker wat gegeten en gedronken in het park, de Celebrate Street Party (parade) bekeken, waarbij de jongens op een gegeven moment een trommel in de hand kregen en mee mochten doen. Ze vonden het geweldig!! Nog een keer het vuurwerk gekeken. We hebben ons nog even gesplitst, omdat Nolan in de achtbaan wilde en Neil in de raketten. Dus ook dat nog gedaan.

Al met al weer een geweldige dag. Stefanie en ik overal spierpijn, de jongens helemaal kapot, maar ze vonden het fantastisch en ze liepen dan ook op het plein bij de ingang duidelijk afscheid te nemen van dit alles. Neil zei een paar keer, dit is de laatste keer dat ik hier loop…..
Helemaal des Neils. Morgen weer op reis richting Bakersfield. We willen even langs Hollywood en het strand en er verder een rustige dag van maken.

Groeten uit Disneyland