We zijn er! - Reisverslag uit Greenwood Village, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Greenwood Village, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Arjan

12 Juli 2014 | Verenigde Staten, Greenwood Village

Vanochtend om 9 uur vertrokken vanuit huis. Gerard en Annie brachten ons naar Schiphol. We hadden thuis al online ingecheckt, maar we zijn er nu ook achter dat dat eigenlijk geen zin meer heeft. 90% van de mensen checkt thuis in waardoor de rij met reizigers die nog moeten inchecken veel korter is. Kan niet de bedoeling zijn... Na bijna 3 uur vliegen een tussenstop op IJsland, anderhalf uur wachten en nog 7 uur vliegen naar Denver, landden we om half 7 plaatselijke tijd in Denver, Colorado met een houten kont... Nolan vertelde dit allemaal al te kennen, omdat hij alles al ontelbare keren op YouTube had gezien. Wel een prachtig gezicht vanuit de lucht. Op het vliegveld verliep alles zeer voorspoedig. De vingerafdrukken hadden ze blijkbaar nog bewaard van ons, want we hoefden alleen nog maar een paar vragen te beantwoorden en de douanier liet ons door. Meteen richting het busje van Alamo die ons naar de parkeerplaats bracht om de huurauto op te halen. Dit ging allemaal zeer snel. We hadden een minivan gereserveerd en er stond een rijtje van zeven waar we er zelf één van mochten uitzoeken. Het is een rode Chrysler Town & Country 4.0 V6 geworden, voorzien van alle opties incl. leer en dvd-systeem. Heerlijke auto! Onderweg naar het hotel nog even geld gepind bij een Drive-Thru ATM (blijft toch bijzonder, pinnen vanuit het autoraam) en snel wat gegeten bij de Taco Bell. Het hotel is een prachtige Wingate waar we een tasje met chocola, chips en water cadeau kregen. Hoorde bij het Romantic Package tarief wat we hadden geboekt. Nu even relaxen en slapen!

Groeten uit Greenwood Village

• 13 Juli 2014 - 11:16

Marc:

Hallo allemaal, fijn dat de reis goed verlopen is, nu even bijkomen en dan vooral genieten. Mooie wagen hebben jullie uitgezocht...heb hem even gegoogled. Veel plezier, Liefs Marc en Liv