Rust... - Reisverslag uit Santa Maria, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu Rust... - Reisverslag uit Santa Maria, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu

Rust...

Door: Arjan

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Santa Maria

Een kort verhaaltje voor vandaag, we hebben namelijk weinig gedaan.
Na een prima hot breakfast Highway 101 richting zuiden. De kustweg highway 1 is mooier maar ging ons te veel tijd kosten. De 101 is trouwens helemaal niks aan. Gewoon zo snel mogelijk veel mijlen afleggen.
We zijn onderweg gestopt in Gilroy voor de outletstore van Converse. De All Stars zijn daar echt goedkoop! Nolan een paar, Neil een paar, Stefanie een paar, twee paar voor Florien (als ze passen) en drie paar voor mezelf. Geweldig!
Na dit een paar uurtjes in de auto. Een toptemperatuur van 104 F gehaald en om half 3 waren we in Pismo Beach voor een strandbezoek. Helaas op het strand zwaar bewolkt en 70 F. Maar lekker gezeten, gevoetbald en de jongens hebben in de Pacific gezwommen. Heerlijk voor ze! Ook genoten van naar vis duikende pelikanen. Prachtig gezicht. Na het strand nog de pier opgelopen waar veel mensen aan het vissen waren en de pelikanen op een paar meter afstand van je zitten. Leuke plek, Pismo Beach. Ze noemen het ook Classic California. Het is relaxed en gewoon zonder opsmuk. Zou een plek zijn om een paar dagen van de zee te genieten zonder dat je broodjes, biceps en triceps hoeft te rollen.
Neil had al een paar dagen de wens om bij Chili's te eten en dat is gelukt in Arroyo Grande. Allevier een lekkere Fajitas. Nu zitten we in de allerbeste kamer van deze vakantie. Een suite met 3 grote Queensize bedden, een zitje, een bankstel en een oppervlakte van zo'n 50m2. Bij het boeken hadden we de keuze om voor dezelfde prijs als een gewone kamer deze suite te boeken, dus tja...dan doe je dat maar.
Erg leuk!

Groeten uit Santa Maria

• 31 Juli 2014 - 05:24

Jacq:

Hadden wij ook in Pismo - bewolkt aan het strand. Ga 10 km het binnenland in en de zon schijnt!

• 31 Juli 2014 - 10:55

Ivo:

Er wordt dus vanaf nu niet meer overnacht in hotelsuites even groot als mijn woning, OK?

Tsk!!

• 31 Juli 2014 - 21:21

Petra:

De "Big Sur" (highway1)is toch wel bekend bij jullie? Wat een giga suite. Goeie deal luitjes

• 01 Augustus 2014 - 06:28

Tuurlijk kennen we de Big Sur. Vandaag hebben we nog een stukje gedaan.

• 03 Augustus 2014 - 12:19

Marc: