Zand... - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu Zand... - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu

Zand...

Door: Arjan

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Anaheim

Vandaag na het ontbijt, die overigens opnieuw prima was, behalve die Duitsers en Nederlanders in voetbalshirtjes, eerst nog een stukje Highway 101 en daarna de 'Big Sur' of wel Highway 1 genomen richting Los Angeles. Prachtige route. Het stuk aan de Santa Monica Mountains is geweldig. Nog een mijltje of 20 de Mulholland Drive gereden door de Santa Monica Mountains. Fantastische optrekjes van de beter gesitueerden. Langs Malibu gereden en gestopt bij het strand van Santa Monica. We konden natuurlijk de verleiding niet weerstaan en hebben heerlijk 3 uur op het strand gezeten. De jongens hebben onafgebroken in de Pacific gezwommen en gespeeld. De golven waren prachtig, maar wel erg sterk, dus het was oppassen en niet te ver erin. Super, ook om te zien dat de jongens in de zee zwemmen en de pelikanen over hun hoofden vliegen. Prachtig gezicht.
Om kwart voor 5 vertrokken we richting Anaheim, omdat we vandaag nog naar downtown Disney wilden. Maar helaas, net zoals de vorige keer, gooide de verkeerssituatie van LA roet in het eten. Wat een dramaverkeer! Die stad staat gewoon altijd vast. We waren om half 8 dan eindelijk in ons hotel. Een Best Western op korte loopafstand van Disney's Magic Kingdom en Disney's California Adventureland. Die parken staan voor morgen en overmorgen op het programma. We zijn gaan eten bij Coco's Restaurant naast ons hotel en we zijn terug naar de kamer gegaan. Disney's downtown nu maar even niet. De jongens zijn gebroken door de inspanningen in de zee, het werd tijd om al het zand tussen alle naden vandaan te douchen en aftersun op mijn verbrande rug en flank te smeren...
Morgen op tijd op, want Magic Kindom is vanaf 8 uur morgenochtend open. Het sluit om 12 uur 's nachts, dus dat wordt een lange dag.

Groeten uit Anaheim

• 02 Augustus 2014 - 20:34

Petra:

Ik wil meeeeeeee naar Disney !!!!!!!