Een goede start... - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu Een goede start... - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Een goede start...

Door: Arjan

07 Juli 2018 | Verenigde Staten, Denver

We zijn begonnen! Vanochtend om 5 uur opgestaan omdat we vroeg richting Schiphol moesten. Rond kwart over 6 stonden we, met onze camper, bij Gerard en Annie op de stoep. Met de camper? Ja, dat moest omdat we niet met zijn allen inclusief bagage in de auto pasten.
Iets na half 8 waren we bij Schiphol, nog niet op Schiphol. Wat een drukte! Veel verkeer, lange rijen en ook wel onduidelijkheid. Nadat we een tijdje in de rij stonden ving Stefanie op dat Dallas-reizigers ook in een andere rij mochten. Na navraag gedaan te hebben kwamen in een zeer aangenaam, kort rijtje terecht. Na het inchecken nog een bakje koffie en hup naar de gate...dachten we... Vlak voor onze neus ging het koordje tussen de paaltjes en werden we naar een andere ingang gestuurd. Helemaal omlopen! Ellenlange security-checks waarbij de tas van Stefanie als verdacht werd aangemerkt. Alles uitpakken dus... Na deze check op volle snelheid bijna een kwartier lopen naar de gate. We waren precies op tijd om de laatste bus naar het vliegtuig te pakken. Vandaag geen slurf maar een ouderwetse trap.
Zeer prettige vlucht bij American Airlines. Lekker eten, Live TV met het WK voetbal alleen viel deze helaas bij Engeland-Zweden uit. Rusland-Kroatië deels tijdens de landing bekeken. Turbulentie was wat mij betreft iets te overmatig aanwezig vandaag. Niet fijn die luchtzakken.
In Dallas hadden we wat tijd en dat werd alleen maar meer want onze vlucht naar Denver had vertraging. Uiteindelijk vertrokken we om 17.45 uur in plaats van 16.30 uur. Maar de piloot heeft lekker doorgevlogen en dus waren we toch om 18.30 uur in Denver. Een uur tijdsverschil met Dallas. Met het busje naar Alamo om de auto op te halen. Weer het prachtige, standaard verzekeringen-verkooppraatje moeten aanhoren en verder genegeerd. We zijn de komende 11 dagen in het bezit van een zeer luxueuze Nissan Rogue SUV. Mooie wagen!
Nu in het prima Best Western hotel. De TV werkte niet maar wat gefriemel van de receptionist deed wonderen. De jongens nog even snel een duik in het zwembad, allemaal het vliegtuigzweet eraf gedoucht en de jongens sliepen na 2 minuten. Wij ook bijna.
Morgen een mooie dag voor de boeg.

Groeten uit Lakewood

• 08 Juli 2018 - 08:11

Jaap:

Aan de auto zal het niet liggen!

• 08 Juli 2018 - 11:13

Petra V.:

Vond Steffanie er altijd verdacht uit zien! (Hahaha)
    Veel plezier in de States!!!