Clinic... - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu Clinic... - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Clinic...

Door: Arjan

26 Juli 2018 | Verenigde Staten, Cape Coral

Helaas is onze voorgenomen fietstocht vandaag niet gelukt. Nadat Neil vannacht opnieuw weinig had geslapen hebben we vanochtend besloten om met hem naar de dokter te gaan. Na contact met onze zorgverzekeraar en advies van Juergen, de huisbaas, zijn we naar de Minute Clinic gereden. Dat is een CVS Pharmacy waar ook een dokter aanwezig is. Je kunt daar gewoon binnenlopen. We hadden niemand voor ons dus dat ging snel. Na onderzoek bleek dat Neil een dubbele oorontsteking heeft. Zowel zijn gehoorgang als ook het middenoor is ontstoken. Fijn is dat! Hij heeft antibiotica gekregen, druppels en pijnstillers. De hele grap heeft ons 300 dollar gekost, maar gelukkig dekt onze zorgverzekering de schade. Als we thuis komen krijgen we het voorgeschoten bedrag terug.
Neil heeft nadat we thuis kwamen een aantal uren op bed gelegen en voelt zich nu iets beter. Verder vandaag dus niks gedaan. Wel even een nieuwe gasfles voor de barbecue gehaald en wat andere kleine boodschappen. Lekker met zijn vieren kunnen barbecueën en nu kijken of we morgen kunnen fietsen. Zo niet, dan stellen we het gewoon uit. We hebben nog tijd zat!

Groeten uit Cape Coral

• 27 Juli 2018 - 06:39

Jeanne Nelissen:

Goeiemorgen allemaal,

Neil, ik ben blij voor je dat je de juiste medicijnen hebt gekregen en effe lekker hebt kunnen slapen.
    Hopelijk knap je nu snel weer op en kun je weer volop genieten van deze fantastische reis.
    Vannacht was het hier de warmste nacht ooit en ik ben blij dat ik nu, 8.00 h 's morgens, ramen en deuren kan open gooien. Vandaag weer eens 37oC maar voor morgen is er regen voorspeld. Heerlijk, ik verlang naar de eerste druppels.
    Straks ga ik naar Duiven om het overgebleven wasgoed op te halen en dinsdag ga ik daar pas aan de slag want dan is het 10 gr. minder warm.
    Alle liefs en groetjes van Jeanne.

• 01 Augustus 2018 - 10:39

Marc: