Converse... - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu Converse... - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu

Converse...

Door: Arjan

21 Juli 2018 | Verenigde Staten, Cape Coral

Tijd om uit te slapen vanochtend! Kwart over negen opgestaan en de jongens zijn direct het zwembad ingedoken. We hadden besloten het light breakfast vandaag maar te laten zitten en onderweg wat bij Denny's te eten.
Nadat we allemaal waren gedoucht, de spullen in de auto geladen en uitgecheckt. Het waren 2 zware dagen in de drukte van Orlando. Nu op naar iets rustigers. Eerst nog wat souvenirs bij de giftshop en de eerste Denny's direct overgeslagen. Ze hingen met de benen uit. De tweede Denny's ook overgeslagen want ze hingen ook daar met de benen uit. Dan maar naar de Converse Outlet Store. En ja hoor, het is weer gelukt! Voor weinig een aantal paren Converse gympen aangeschaft. En dan ook nog in uitvoeringen die je in Nederland niet vindt of waar je de hoofdprijs voor betaalt. De jongens wilden nog naar de Adidas Outlet. Die was meer richting Orlando. De weg er naartoe was al een hel, de parkeerplaats bij de outlet was nog veel erger. Wat een drama! Zo veel auto's en zo veel mensen... Orlando is een plaats waar je volgens mij alleen 's nachts de straat op moet om de drukte te vermijden. Nadeel is dan dat de kans dat je het niet overleeft waarschijnlijk een stuk groter is, aangezien de mensen hier niet allemaal een alleraardigste uitstraling hebben. Helaas vonden de jongens ook nog niks van hun gading bij Adidas. We komen nog wel een outlet tegen de komende tijd.
Eénmaal op de snelweg bleven we maar file rijden dus eraf en lekker binnendoor. Dat was heerlijk. Rustig over highway 17 naar het zuiden en onderweg om 3 uur vanmiddag ontbeten. Dat moest tenslotte nog steeds. Het 'ontbijt' hebben we genuttigd bij Panda Express. De befaamde Orange Chicken wilden we persé één keer eten deze vakantie en dat is nu dus gelukt in plaats van een ontbijt.
Na opnieuw een paar fikse regenbuien te hebben getrotseerd, kwamen we rond zessen aan bij House Manatee. Een huis om stil van te worden in Cape Coral, vlakbij Fort Myers. Hier bivakkeren we de komende dertien dagen. Wat een super mooie plek. Grote woonkamer, dito keuken, drie slaapkamers met enorme bedden, 2 badkamers, een heerlijk buitenterras en... een eigen zwembad! Wat een verwennerij. Hier gaan we genieten de komende twee weken en alles is helemaal voor onszelf.
De jongens natuurlijk meteen het water in en wij naar de supermarkt. De Walmart is in de buurt dus zo gepiept. Daarna lekker buiten gegeten en nu dit verhaal typen aan het zwembad, voorzien van een gaasoverkapping om te voorkomen dat we morgen een alligator in het zwembad vinden.
Morgen eerst maar eens een dagje relaxen.

Groeten uit Cape Coral

• 22 Juli 2018 - 09:40

Gerard:

Wat een “tropen-“ dagen hebben jullie achter de rug! Maar nu in een super bungalow met zwembad , bar , en “ lampjes “zoals thuis . Dat wordt super relaxen in een leuke omgeving dus het weer is minder belangrijk .

• 01 Augustus 2018 - 10:33

Marc:

ziet eruit als een heerlijk huis.

ik was bij die outlets alweer omgedraaid...dan maar niet ipv tussen dat gekrioel van mensen