Naples... - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu Naples... - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van usareis2010 - WaarBenJij.nu

Naples...

Door: Arjan

27 Juli 2018 | Verenigde Staten, Cape Coral

Vanochtend, zoals altijd, lekker buiten ontbeten. Witte boterhammen, iets anders is moeilijk te vinden, peanutbutter, cream cheese, honey ham, bologna worst en cookie dough pasta. Aangevuld met 2% milk, orange juice en pineapple juice. Heerlijk hoor!
Tijdens en na het ontbijt natuurlijk de Tour de France gevolgd. Weer een mooie rit. Nolan heeft nog in het zwembad gelegen, Neil alleen even in een band met het hoofd boven water. Het is wisselend met de oren van Neil. Na alle medicijnen gaat het redelijk, maar op een gegeven moment is het uitgewerkt. Maar dan gewoon weer nieuwe pillen erin en het gaat weer een tijdje.
We besloten vanmiddag naar de Estero Outlet Stores te gaan want de jongens wilden graag naar de Adidas Outlet. En het is gelukt. Beiden hebben twee nieuwe Adidas paren die volgens de heren echt top zijn! Wel gaaf hoor, 2 paren voor 2/3 van de prijs van 1 paar (van deze specifieke serie) in Nederland. Nadat we nog even langs de andere winkels zijn geslenterd hebben we een hamburger gegeten bij Ford's Garage. Een gave tent met oude Fordjes en lekkere hamburgers. Het gaafst waren de wasbakjes op het toilet. Dit waren autobanden en het water kwam uit oude benzineslangen.
Na het bezoek aan de outlets zijn we doorgereden naar Naples. Daar waren we nieuwsgierig naar. Prachtige huizen en sjieke straten in Naples. En wat bijzonder was, we reden door de straat van waaruit we op CNN in Nederland de beelden volgden tijdens orkaan Irma. Zag er nu prachtig uit maar was toen even anders. Auto geparkeerd bij de Naples Pier, maar daar mochten we helaas niet op. Nog teveel schade na orkaan Irma en nog niet hersteld. Wel onder de pier in de schaduw een uurtje op het strand gezeten. Mooi wit zandstrand met water dat warmer is dan in het zwembad. Niet te geloven zo warm dat water. Leuke plek, Naples!
Omdat we een mooie route wilde terugrijden zijn we via de Bonita Springs Beach Road terug gegaan. Je rijdt dan over wat eilanden die verbonden zijn door bruggen. Wat een rijkdom daar. Kasten van huizen met fenomenale uitzichten over de Golf van Mexico. Iets voor de beter gesitueerden. Via Fort Myers Beach kom je terug in Fort Myers en over de brug naar Cape Coral. Om 7 uur waren we thuis en natuurlijk nog even het zwembad in.
Neil voelt zich aardig en we relaxen. Dat was weer een mooie dag!

Groeten uit Cape Coral